Menovky

Haricamp 2014


Ahojte, dlho som nič nepísala a to je chyba. dnes som sa rozhodla sem niečo pridať o Haricampe. Asi to píše mnoho ľudi, ale ja tomu pridám môj pohľad, predsa bol iný a rozdielny ako tie zvyšné.
-Taktiež sa nechcem rozpisovať každý vie čo to bolo, a čo sa tam robilo a pre tých čo to nevedia to trošku upresním.
Už druhý rok robí náš najskvelejší fanklub Martina Haricha camp, kde sa stretnú všetci úplne tí najbláznivejší ľudia a užívajú si spoločné chvíle, keďže cez rok sa nemôžu všetci vidieť. Keďže fanklub nie je len slovenský ale aj český. A ono sa to proste nedá. Minulý rok sme boli na Slovensku v Trusalovej a tento rok v Česku v Osviětimanoch. (snád som to napísala dobre). Je to tak spravodlivejšie.






Pfu, a tí čo sa pýtajú čo sme tam robili? Ehme, mali sme pripravené rôzne hry a aktivity,  hari výučba, "hľadanie" pokladu, samozrejme sme boli rozdelený v týmoch. Ja som mala pre mna ten najlepší. Tento rok v modrej farbe s našimi topka vedúcimi. S ivkuškom a Lin. Ktorým patrí poďakovanie. V týmoch sme robili všetko, a na posledný deň sme vymýšľali zábovný program. Šmolkáči opať boli šikovný a všetko sme mali pod palcom. Tento rok sme camp pobavili s predstavením POPOLUŠKA.


Tiež sme zažili skvelí koncert na zámku Ořechov, kde som bola prvý krát. Všetci vždy vravia že sú tam skvelé koncerty a už chápem prečo. Je to iné, atmosféra je taká rodinná. Koncert otvorila Kristýnka Šebíková. Potom prišiel Maťo s kapelou, no po 3 pesničkách začalo pršať, tak všetko preniesli do väčšej miestnosti. Kde po pol hodine koncert pokračoval Ďalej. No ako by to nestačilo, po nejakej Tretej skladbe, vypadla elektrina. Proste niekto tam hore nechcel aby ten koncert pokračoval?! No čo. Tak sa hral tichí letný koncert. Všade sa dali sviečky ktoré urobili prekrásnu romantickú atmosféru. A potom prišlo to čím na Martin najviac prekvapil. Išiel zaspievať skladbu Tančíš sama, na ktorú som tancovala na jeho súťaži. Tak som sa tam iba postavila a stála som. Čo iné som tam mala robiť? miesta tak akurát na státie, a on nech tancujem. Sorry ľudia, fakt nie! Nikdy nezabudnem na ten pohľad tých ľudí. Toľko zamračených tvárí som nikdy nevidela. Čo ma dosť mrzí. V tej chvíli mňou prešli zimomriavky a ja som ostala prikovaná k podlahe, a nevedela som čo Ďalej. Rada by som vám zatancovala, ale tak som ostala preľaknutá, že to nešlo. Tak prvé čo mi napadlo, schytiť maťa a tancovať s ním. No lenže jemu do tanca veľmi nebolo. Nevadí. Také tie klišé že si pred vami kľakne milo prekvapia každú ženu. A koncert potom pokračoval ďalej. KEď sa ten skončil išli sme už spať na ubytovanie. No, ale tá chvíľa po konci a keď všetci zazerali a pozerali sa šuškali si mi fakt nebola prijemná. Bože dievčatá, bez toho to fakt nešlo? Tvárili ste sa ako by ma práve požiadal o ruku. Len sme sa to skôr zdalo ako státie na mieste a strápnovanie seba samej. Nabudúce keď tam bude stáť hocikto tak bez tých zazeračiek. ďakujem.


 -  - Tak čo by som ešte o tomto povedala? Asi len že Ďakujem tých naj naj naj naj naj vedúcim fanklubu, že sa na toto dali. že pri tom stratili milión nervov, ale aj tak si to užívali a nevzdali to v polovici. A ďakujem všetkým čo tam boli. Už mi všetci chýbate.























2 komentáre: