Menovky

Best of 2013

Niečo z roku 2013




Hmm, tento rok bol zaujímavý a pre mňa snád najlepší. Začalo to prechodom do nového klubu BM Generation.

Potooom 30.3.2013. nečakaný koncert  Justina biebera vo Viedni s mojou láskou Viki. Ked ono to začalo tak nevinne, ked mi v stredu zavolala že v piatok ideme do viedne na jussa. No a už sa šlo. Nebol to len koncert, to bol výkend v dokonalej viedni. Ďakujem Viv, ale proste  I SAY JUSTIN, YOU SAY BIEBER.




23.4.2013, hmm môj prvý koncert mladého pána :D Martina Haricha. To som ani nečakala že na neho pôjdem, len moja dobrá duša Nikuš ma proste nahovorila. Potvora to. Do ZV som šla z mojou kamarátkou domini (hrozná magorka :*). Celé vystresované čo to bude, ako bude Martin vyzerať, aký bude, ako bude spievať, nič som nevedela. Poznala som iba pár pesničiek zo starého albumu, kedže nový som ešte nepočula. Bum, tresk, a za staigom bom Martin. Celá som sa triasla ako osika, a nechápavo som sa prizerala ako sa ostatné faninky s ním rozprávajú. Prišla som k nemu a mojím divným pištavým hlasom (to robm keď sa hanbím, alebo niečo chcem). "MAťo mohla by som jednu fotku?" heh a tu to začalo. Koncert bol skvelí lepší som si priať ani nemohla. A hlavne som keď som spoznala pár neskutočných ľudí z haricefu. Janku, Sis, Lin .. ďakujem vám baby :*





 A o 2 týždne na to ?  Najočakávanejšie udalosť celého života directionerky. Koncert One direction v Berlíne, Myslela som si že si ten koncert budem musieť dlhšie vydubkať, ale to sa nám vrátilo na iných veciach. Hlavne keď nám prišlo fake lístky, no skoro nás roztrhlo. Ale nevadí, tie sme zohnali síce o 11 v noci ale zohnali. 10.5. 2013 sme odchádzali zo Žiaru nad Hronom okolo 7 večer? Hmm to si už nepamätám. Plná posátka, Monika, LAura, Monikina mamka a brat a jeho kamarát a samozrejme ja. No ale cestou sme naberali ešte jedného pasažiera Mirku. Kým sme to my našli, kedže GPS si šlo ako chcelo. Cesta trava, noo ale nesmejte sa 14 ak nie 15 hodín. To bol des. Ale prísť tam a uvidieť tú obrovskú arénu a stovky fans, to bolo neskutočné. O 6 sme si mali ísť pre lístky no dnu začali púštať o pol 7. nemali sme šancu sa tam dostať aby ste stihli predskokana. Ale hmm, znovu moja šikovnosť a predieracie schopnosti nás z koncu kilometrového radu (vážne to malo kilometer!) až do predu, Vďaka Blue Line :D. Vošli sme dnu a rev, rev a znovu rev. Sadli sme si na miesta a čakali sme čo sa stane. ...... plač, rev, smiech a radosť..... Najlepší zážitok na svete! Ďakujem za najkrajší deň!












Majstrovstvá európy v Budapešti. 1 miesto a cena poroty k choreografií GIRLS GONE BAD. Najúžastnejšia showka od najlepšiej trénerky Barborky :*












 Letné tanečné sústredenie BM Generation v talianskom Lignane. Ďalšia skvelá spomienka do zbierky. Brala som to skôr ako dovolenku z kamarátmi. Samozrejme sme aj trénovali, a všetko, ale bol to neskutočný oddych. Večerné prechádzky v meste, a plážová diskoéka. Ako vždy sme žiarili na parkete, hehee. K tomuto viac netréba hovoriť :) A tanec sa tiež stihol ved pozrite si ... TU ...










Dobre dostávame sa na Haricamp. Dobre, sem som pôvodne ani nechcela ísť a išla som iba kvôli Nike. A sama ísť zo stredného Slovenska ani neviem kde. No, čakala som že sa stratím, ale na podiv tak nebolo. heeeh. Toto som poviem len tak v skratke, lebo toto by bolo tak rozprávania na 3 dni. Keď som konečne dorazila do Tusalovej, ani som nevedela čo mám robiť, keďže Nike meškal vlak a ja som tam bola z neznámimi ľuďmi ktorý po mne zazerali. Reku nič moc. Tak som si sadla a čakala som na nich, Aa dokonca aj Martinéz prišiel a to nemal tušenie čo a kto som zač. ( no dobre berte to z rezervou že som bola v podstate na druhom koncerte v živote.) a Takto šiel deň a myslím že ešte v tento deň sme mali hru "ako dobre poznáš musitany", pravdu? Skoro vobec. Pri Maťovi sme hádali gitary, no ako nie že by som žiadnu nevedela, ale vážne som ani len netušila, až na poslednú, moje legendárne HUSLE. .. Video TU .. No a takto každý kto tam bol vie o čom to bolo. Ja napíšem len pár zážitkov. Napríklad vymýšľanie programu. Bola som v skupine žltých teda pokémonov. Naj skupina!! Bože, tie nápady boli hrozné, naprv Harry Potter, Disney princess, Grilované zajace... ako to bolo naj :D.. no ale potom ma napadla moja choreagrafia z majstrovstiev europy. Girls gone bad. Proste boj zlých a dobrých. Lenže tu to bolo zlé a haricefky. No toto sme mohli dať dokopy vážne že my. Nechcem byť zlá, ale vážne sme to mali najlepšie. A hlavne aj trapasy. A prezývka ktorá mi vážne ostala do dnes. Hrala som hlavnú zlotu. Tak dakujem pán Harich, ale nabuduce nekrič na mňa cez celu sálu že som zlá! a Proste celý camp bol skvelí, a Viki ďakujem za paličku :) 













Hned po campe premiéra One Direction - This is us v Banskej Bystrici. Ako táto premiiéra s baby kočky stála zato, Všetko sme okolentovali, luditej ludi v tom kine ale aj celkovo. To nebolo normálne. A trošku psycho :D


bratislava, Víkend ktorý začal tak nevinne. Najprv iba koncert v piatok, no nakoniec s toho bol aj beliebers meeting. A dadová zistila čo je to Bubbleology :D (milujem to) skvelí, skvelí koncert v Bratislave, s Janulkou a Nikou. Na druhý deň, ten nazjaujímavejší deň. Beliebers meeting. Baby vy ste psycho! Ale najlepšie ! A pred touto akciou najväčší klobúk dole! :) 








Nela live tour 2013
 Ako víťazný klub sme mali neskutočne skvelú príležitosť a zatancovali sme na koncerte Neli  Posickovej. Bol to najskvelajší pocit na svete. Nela bola taká podarená, ako čakala som že bude namyslená a nebude javiť záujem, no naopak, Nela bola skvelá, sama nás prišla pozrieť aj do šatne. Ďakujem :*






A posledné také to pamätné tak sem určite patrí koncert v Liptovskom Mikuláši. Konečne som presvedčila aj našich na niečo takéto. a jasné ako oni Maťa vážne nemusia, nuž ale majú smolu. Druhý spoločný koncert s Křečkom. 








A tak :) tak teda Šťastný nový rok :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára