Menovky

Fight o koncert alebo totálne psycho v podaní Haricef

Obyvačkový koncert alebo totálne psycho v podaní Haricef :)


Toto bolo psycho, šialenstvo a ja neviem ešte čo, ale tak dnes vám napíšem ako som to celé prežívala ja, lebo toto boli dni, týždne nervov, zúfalosti ale aj radosti.

Začalo  to tak že Martin pridal tu fotku na funpage. A jasné ja som si hneď musela zmyslieť ved niečo pošlem len zo srandy. No nie sranda to nebola. Už v ten večer začala mi hlava pracovať na 245435%. Čo urobím aby som zaujala, čo viem? No jediné čo viem že liesť na nervy a ešte tancovať. Tak že či.. Prvé nápady, poslať staré choreografie zo zlatého miesta na majstrovstvách európy, alebo niečo nové. PRvotný nápad bol na natočenie ale už iný. URčite poznáte tú pesničku čo Martin spieval na premiére filmu "film mých snu" alebo "teen beach movie". Video TU Zbúchať s mojimi spolutanečníkmi choreografiu ktorá je prestne v tomto videu. Nie tie prvé, to sú nie také tanečné. Ale myslím tú ( od 1.39 ). Ale to nemobolo možné, na tréningoch sme to nestíhali. Proste veľa roboty vždy bolo. Vtedy začala prvá stresová chvíľa že čo urobím. Začali dlhé hodiny hľadanie inšpirácie na internete. "ale veď na Haricha sa nedá tancovať, to sú len také pop balady, nič pre mňa!" A toto stále dookola, až.... od zúfalosti som pozerala videá z to byl náš hit. Aa najprv som počúvala len skladbu. Bola neskutočne krásna ako text, potom tomu MArtin dal ešte niečo tým jeho spevom. Stala sa prístupná aj mne. Lebo mne sa nepáči originál od Muka. A tá tanečnica. Vauu. Ako ja viem že to nie je môj štýl, ja tancujem showdance a ladies. Keď som bola malá tak Hip hop, disco a ľudovky. A toto je niečo ako výrazový tanec. Ale za pokus to stálo. Moja trénerka sa na to s radosťou podujala. (Za toto jej patrí najväčšie podakovanie na SVETE!) A to tiež nebolo najjednoduchšie, tanečné štúdio bolo vždy plné, alebo nebol čas. Tak celý tanec sme robili večer. Možno je to divné ako to beriem. Ale ja som a intráku a viete ako sa s tade ťažko zdrhá? Proste bolo to zbúchané za 2 hodiny. A docvičované cez rozcvičky detí. Naučiť sa točiť a celkovo tancovať bez topánok, bolo pre mňa najťažšie. Veď ak si všimnete na videu mám pravú nohu stiahnutú obväzom (červeným)  preto je to video čierno-biele. Hee. A radšej sa nevyjadrujem k môjmu plecu. FArby cez modrú, fialovú, žltú, zelenú by ste tam určite našli. A tu sa chcem tiež poďakovať Bianke ktorá ma trpezlovo natáčala. 



 Potom to zosekať a zo strachom to poslať do súťaže. Hmm, Čakala som týždeň na zverejnenie a potom začalo peklo. Vtedy som mala asi týždeň zrušený môj účet na facebooku a chcela som aby to tak ostalo, no ale nedalo sa to, musela som zháňať. Sadla som si k tomu prvý deň o 6 a do pol 10, kým na vycha nevyhodila som to všade zdieľala. A toto sa opakovalo každý deň, všetko som začala flákať a stále som bola pripojená na sieť a kontrolovala som to. No niektoré dni aj dlhšie do 3 rána, a tak skončili aj moje vianoce, zdieľala som to do 4 rána. V noci som sa zobudila, len kvôli tomu aby som pozrela stav. V piatok som išla spať k mojej kamarátke Viv, no zo spania asi nič nebolo. Nebola som vo vedení. Žalúdok som mala stiahnutý, hlava sa mi s toho točila. Brala som to až príliš vážne nejakú obyčajnú súťaž. Potom ešte pár dní, a pammm. Nemala som to kde inde zdielať. Vzdala som to. Nejaké 3 až 4 dni som prestala a moje like a nehýbali kým ostatný makali. Ale vždy príde niečo čo človeka nakopne. Nejaký ten maličký nápad. HMmm Ask.FM. 6e by som to skúsila tam? Fungovalo to skvele. Tých 600 lajkov som zohnala asi za 2 dni. No potom mi ask dal spam, a neotváral mi odkaz. Na video som dostala rôzne reakcie a niektoré ma posúvali naozaj ďalej. 


 Sú to len také malé pochvaly ale mne to hrozne nakoplo. Nuž, a potom už človek začne využívať všetko, písať neznámym ľudom. Ale toto môžem povedať že malo svoje výhody.  Spoznala som pár neskutočne skvelých ľudí na ktorých za krátky čas vážne nedám dopustiť. Človek vážne už zháňa nakoniec  všade, pokec, twitter, tumblr, blogger a rôzne. Ale toto všetko, už prerástlo ľudom cez hlavu, keď na vlastných videách si začali písať názory. 



 No ale aj tak najvyšší vrchol bol keď pomocou tejto súťaže si už ľudia aj nadávali. Nie je to až ...... ??


 Hmmm, dobre Liberecké hovadá sú aké sú, a sú ak všetky ostatné fas, len oveľa viac kreatívnejšie! Ale proste haricef bude vždy rovnaký a bude sa všetko závidieť. Nemyslím tým všetky!!




 Tak Gratulujem Všetkým víťazom a Ďakujem aj OFCMH za dobré nervy pri súťaži. A chcem poďakovať všetkým ktorý mi pomáhali. PAtrí vám to najväčšie poďakovanie.... ĎAKUJEM!
 Nuž a teraz už len to najťažšie kde a ako zorganizovať koncert ;) a Tiež. 




 Dane tebe patrí obrovské ďakujem :)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára