Menovky

TAG: veci ktoré sa nikto nepýta

 

Ahojte!!dnes po takom dlhom dni som sa rozhodla že urobím TAG na veci na ktoré sa niekto nepýta. Celkom som sa pri niektorých otázkach pobavila. Veď sa pozrite sami,

1. Spíš zo zatvorenými dverami?
- Nie, vždy si ich iba tak trošku privriem.Aby mal s kade prúdiť vzduch. Divné no bojim sa že sa zadusím. Hehe


2. Berieš si domov šampony a kondicionery z hotelu?
- No ja na hoteli ani nechodím. Na hoteli som bola asi iba raz a no vzala som si iba to také malé rozkošné mydielko.


3. Spíš so zatiahnutými závesami?
- Nie, teda už nie. Dakedy som áno, lebo som sa bála všetkého za oknom v tme. Teraz už nie, lebo ráno potrebujem svetlo ab osm vstala.


4. Ukradla si niekedy dopravnu značku? ??????
- Určo áno! Nemám si čím zdobiť izbu už. 


5. Používať lepiace papieriky?
- Občas, keď si zaznačujem maturitné témy. To je asi tak vše. Ale skôr mám úchylku si ich iba kupovať a potom ich mať plný šuplík.


6.Vystrihuješ si kupóny bez toho aby si ich použila?
- Vždy keď dostanem kupóny 
vždy si ich najskôr prezriem a potom vezmem  do peňaženky. A nosím ich tak a nosím a potom zrazu, keď ich idem použiť už niesu platné.

7. Usmievaš a stále na fotkách?
- Rozhodne áno, keď sa neusmievam nie som to proste ja. Som taký smejo. 


8. Čo ťa najviac u ľudí rozčuľuje?
- Keď sa mi niekto smeje do tváre, alebo keď si neviem presadiť pravdu. Alebo to proste poznáte, niekedy sú také dni keď vám vadí aj to že počujete vzduch. 


9. Počítaš niekedy kroky pri chôdzi?
- To rozhodne nie, ja sa radím k lenivím ľudom ( bohužial ) a mňa to rýchlo prestane baviť, tak prestanem niekde okolo čísla 7. Super výdrž, tlieskajte mi!


10. Uz si niekedy stanovala?
- Keď som bola malá pravidelne. Teraz už nie, bojim sa lesa v tme že ma napadne Chupacabra. Detské fóbie, ktoré mám vďaka bratovi.


11. Tancuješ niekedy bez hudby?
- Stále, stále, stále a nonstop! Keď kráčam, sedím, odpovedám na hodine, spím, dýcham. Stále!


12. Hryzieš ceruzky?
- Ceruzky nie, tie som vždy rozhryzla, iba perá. 


13. S koľkými ľudmi si strávila tento týždeň?
- S pár ľudmi, ale o to s tými skvelými. Ďakujem že ich mám.


14. Ako velkú máš posteľ?
- Pre jedného človeka veľkú,normálny ľudia to podľa mňa volajú že manželská, ale podľa mňa je to posteľ pre väčšie pohodlie


15. Pesnička týždňa?
- Pre tento týždeň vyberiem skladbu od 
Bena Cristovaa a Annet Charitonovej - #utebebejt

16. Vadí ti ked chalani nosia ružovu?
- Vôbec mi to nevadí, farba ako farba, nerobím rozdieli. 


17. Dívaš sa na kreslené filmy?
- Úprimne si povedzme a kto nie?! 


18. Oblubený film?
- Také dievčenská klasika - DIVERGENCIA 


19. Čo piješ k večeri?
- Keďže som internátne dieťa, takže internátny "nemocničný" čaj.


20. Do čoho si namáčaš nugety?
- Rozhodne ostro – kyslá a pikantná omáčka. 


21. Oblúbené jedlo?
- Čo ma po zdravej strave, rozhodne mc donald!! 


22. Na ktoré fimy možeš kukať stále dookola?
- Ja asi ani neviem, podľa toho akú mám náladu. Povedala by som že také tie trápne veci ako barbie príbeh. 


23. Koho si naposledy pobozkala?
- Môjho plyšáka na dobrú noc! Niko! Zaslúžil si.


24. Bola si skautka?
- Nie, mala som iba takú knihu o skautoch. Ale páči sa mi to a vieš že kamoška je a je do toho úplne zažratá.


25. Nechala by si sa nahá odfotiť do časopisu?
- Nie. Nie. Keďže ja sa na seba ani do zrkadla nedokážem pozrieť, pretože nemám rada svoju postavu.


26. Už si niekedy dostala pokutu?
- Iba za neskoro splateú faktúru na mobil. A to hneď za tú prvú. No čo zabudla som na takéto „dospelácke“ povinnosti.


27. Už ti niekedy pri jazde došli pohonné hmoty?
- Nie, keďže nemám vodičák a ani auto. Ale raz keď som šla s kamarátom na aute už nám tam blikalo všetko čo len mohlo a fakt o 1 minútu 12 sme prišli na čerpečku, inak by sme zastali niekde na ceste lesnej. 


28. Tvoj oblubený sandwich?
- Tie nepapám, iba bagety. Ale tá určite, nivová s kuracim masom, chilli, kukuricou a opekanou cibulou občas aj s slaninou. Bože ako chlap jem. :D


29. Naj jedlo na raňajky?
- Keďže to na internáte okolo ranajek ani len nešlo, tak asi cereánie a mlienko. Ja ráno nikdy nepapávam.


30. Kedy bežne chodíš spať? 

- No vždy chcem ísť o 10, ale to sa nedá. Tak na intráku okolo 11 a doma tak okolo polnoci. 

31. Si lenivá?
-A ešte ako veľmi. V okolí snád lenivejší človek nie je!! No nie je to nič čím by som sa mala chváliť. Oops!


32. Koľko jazykov vieš?
- Slovensky, anglicky, česky, nemecky ale žiadny nie poriadne!

33. Si tvrdohlavá?
- Vôbec! A často krát by sa mi to zišlo, lebo ja rýchlo odpúšťam a potom sa sklamem znovu a znovu.


34. Kto je lepší Gunčíková alebo Bíla?
-  Lucie Bíla, veľká pani a hlavne jej strašne nepochopiteľné vtipy.

35. Spievš si v aute?
- Áno, ale potom šófér odmieta byť spolu so mnou v aute. :D Takže veľmi dobrá speváčka niesom.

36. Kedy si si naposledy nechala robit portrét od fotografa?
- Pred pár mesiacmi, totižto fotila som sa na oznamká. Najlepšie fotenie s najlepšou fotografkou.

37. Oblubený ovocný koláč.
- No ja veľmi veľa koláčom nedám, aj keď mi oči pýtajú ale potom ho nikdy nedojem.

38. Už si mala pocit dejavi?
- Stále, stále stále.

39. Berieš dennne vitamíny?
- Nie, a aj keby že beriem vždy na ne zabudnem.

40. Nosíš ponožky alebo papuče?
- Ponožky ponožky ponožky, zbožnujem behať na boso, ale nie vždy sa to dá hlavne na internáte.

41. V čom spíš?
- V tričkách veľkých a pyžamových nohaviciach. Buď tričká čo mám s nejakých akcií alebo keď nejaké vezmem kamarátom. Takto sa robia fajné zásoby.


42. Prvý koncert.
- Prisahám bohu, že Justin Bieber. :D ako plán B spackaný narýchlo, Vďaka Vikuška, ale bolo to veľmi veľmi psycho.

43. Tesco, kaufland, billa?
- Kaufland – pečivo, rozhodne je tam čerstvejšie ako v tescu. Ale v Tescu zasa ovocie.

44. Brala si niekedy hodiny tanca?
- Stále od mojich 2 rokov. Už nejakých tých 16 rokov. 3x týždenne.

45. Aké povolanie by mal mat tvoj buduci partner?
- Také aby bol v ňom spokojný a vedel uživiť rodinu.

46. Už si niekedy plakala radostou?
 - Ano! Moje deti sú majstrami európy, čo viac dodať?!

47. Už si niekdy bola zamilovaná?
- Neviem to takto povedať. Možno áno, možno nie. Ale radšej nie, lebo ak to bolo stav zaľúbenia, tak je to pekne nahouby! 

48. Či koncerty rada by si videla?
- Ed Sheeran, Imagine Dragons, Little Mix, James Blunt, Kristína

49. Na akom koncerte si bola naposledy?
- Pekne som bola okuknúť Desmod a pred tým ešte jeden detský koncert Mira Jaroša.

50. Čaj alebo káva?
- Podľa toho že kedy. Ale najradšej ľadový zelený čaj.

51.Gumový mackovia alebo čokonáda?
- Čokoláda, ale asi len 5 kociek, viac do seba nedám. A to som dakedy vedela dať celú čokoládu na posedenie sama.

52. Si trpezlivá?
- Odstupom času som sa to už aj naučila. Konečne! Takže áno.

53. Dj alebo skupina na svadbe?
- Skupina so spojení s DJ. V každom je dačo čo ten druhý nemá.

54. Už si niekedy vyhrala v nejakej súťaži?
- Áno, pár krát. Naposledy sme si obhájili titul majstra sveta s showdance.

55. Už si niekdy bola na plastike?
- Nie, fuj, nie! a ani nikdy nechem! 

56. Chceš sa vydať?
- Určite áno, ale len raz a naveky. Keďže naši sa rozviedli takže viem čo je to za svinstvo.

57. Dokoho si bola na strendej zamilovana?
 - Taký by sa hľadal dlho. Ale nie, také mená sa nahlas nehovoria.

58. Máš deti?
- Odrodené nie, ale požičané áno! Asi tak 50 detí ktoré trénujem a sú ako moje.
 

59. Tvoja oblubená farba.
-Bordová, modrá, čierna, zlatá, biela.

60. Si práve teraz štastná?
 - Mala by som byť, keďže je leto a dnes bol tak skvelý deň. Vďaka sa skvelý výlet Nika. 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára