Menovky

13reasons: why to be SINGLE!



Ste tiež single, alebo len chcete vedieť aké to má výhody? Tak sa poďte so mnou presvedčiť, že keď ste single svet sa nerúti. Ja som single už 3 roky a stále mi to vyhovuje.



13. Nikto Vám neprehľadáva správy a nevypytuje sa s kým si celé dni píšete.

Určite to každá poznáte, len čo si zapnete chat, už vašej polovičke uhýbajú oči do vášho mobilu. Ja osobne to naznášam. Keďže ja si strašne rada píšem aj s kamarátmi, môj potecionálny partner by už penil od nervov. Darmo by som mu vravela že je to iba kamarát, už by sa spustili reči. "Jasné, necheš chodiť náhodou s ním." "On ťa určite chce iba do postele." Proste blá blá blá!


12. Máte dostatok času na svoje kamarátky a na vaše šialené výlety.


"Miláčik znovu ideš von s kamarátkami?" "So mnou kedy budeš?" "Oni ťa kazia!" "Vy spolu len balíte chalanov." "Ja ti len volám či si v poriadku, či ste niečo nevyviedli!" Bléé. Neustále kontrolovanie, podozrievanie. A to ani nehovorím, že chce aby ste v piatok, v sobotu boli stále spolu. A tak pomaly zabúdate na svoje kamarátky a možno ich stratíte úplne. Toto môžem potvrdiť z vlastnej skúsenosti. Doteraz to ľutujem. Stále som bola s ním a myslela si že veď kamarátky počkajú. No vôbec nie. Nezabudnite, oni tu boli skôr a majú vás radi napriek všetkému čo ste urobili.

11. Môžeme si dopriať "day for you".

Masky, hydratačné krémy, peeling, zábal na vlasy, masáže, poriadna dávka vitamínov, lakovanie nechtov, make up, relax, hudba. Taký ten deň pre seba. Každá žena taký raz za čas potrebuje, len väčšina  mužského pohlavia to nechápe. Načo by sám bol deň pre seba, veď s ním je nám lešpie. Blbosť! Otvorene si priznajte, toto robíte radi.


10. Mc Donald´s, najväčší balík čipsov, 5 metrová oriešková čokoláda a nemusíte počúvať pripomienky, že keď to zožeriete budete mať o pol kila viac.
Každý chlap si sebaiste myslí že je snom každej ženy. Omyl. Snom každej ženy je žrať a nepribrať! Môžete sa napráskať do puknutia a nemusíte sa krotiť, veď náhodou priberiete kúsok a nebudete sa mu páčiť. Nie, nie, nie! A ako pôsobí žena na chlapa, ktorá miluje nezdravé Cheeseburgre a poriadne obrovské hranolky. Asi nie príliš dobre. No ale česť výnimkám. Niektorý chlapi sa radi napráskajú s vami tiež.  Thumb up!

9. Rande 3x za týždeň, úplne kľudne!


Toto vysvetľovať snáď nemusím. Žiadne obmedzenia, úplná voľnosť. Vždy sa Vám páčil sused odvedľa a vždy ste ho museli odmietnuť? Už nič také, úplne bez výčitiek s ním bežte na rande. Len tak ďalej.












8. Justin Bieber, One Direction, Austin Mahone, či dokonca Harich - bez problémov a na plné "pecky".

Samé nechápete prečo sa Vám tá hudba tak páči a keď ste single nemusíte vôbec nikomu vysvetľovať prečo to počúvate.


7. Sladké dievčenské romantické filmy s úplne predvídateľným koncom, disney rozprávky či dokonca turecké telenovely, kto Vám to prepne na tenis a futbal? No nikto.
Filmy vytiahnuté z najspodnejších hlbín hodnotenia kritikov, ale vám sa predsa len páčia. Trošku tej sladkosti si chcete užiť aspoň na tie 2 hodinky, keď už inokedy nie.


6. Day without makeup.

Vyzerať každý deň ako z photoshootu do módneho časopisu dá dosť zabrať. Každá žena má ten deň, keď sa jej proste nič nechce, ani len chytiť nejaký štetec a domaľovať si oči aby podčiarkla svoju krásu. Keďže vyzerať krásna dá celkom zabrať a strávime pri tom dosť času. A tu je ďalšia výhoda byť single, nikto vám to nevykričí že dnes vyzeráte ako zombie.


5. Najsexi chlap na pozadí v mobile a nikto nebude mať námietky.


Človek si prispôsobuje svoje pozadie podľa toho akú má náladu, alebo koho má najradšej. Čo by Vám viacej zlepšilo deň, ako keď si zapnete mobil a tam na Vás kukajú nádherné tehličky  Ryana Goslinga či  oči Channinga Tatuma.













4. Zladené spodné prádlo a celá byť dokonale upravená?!

Čierna čipka hore aj dole, či červená klasika? Ženská dilema v piatok večer. No väčšina žien do popredia skôr kladie pohodlie. Keď si single nemusíš to až tak často riešiť.











3.Žiadne tabletky ktoré kazia vaše zdravie!

Tu veľa snáď hovoriť nemusím. Proste antikoncepcia je zlo samé o sebe. Ale zaujímalo by sa aký máte na to názor vy. Určite mi ho napíšte do komentára, budem rada ak budem skúsenejšia o vaše názory.

2. Kde si, čo robíš, s kým si? 

8.45 - Miláčik, kde si?  9.02 - Čo robkáš?  9.14 - Si vporiadku? Máš dosť rokov na to aby ťa tvoja polovička musela kontrolovať ako tvoja mama.


1. Narodeniny, meniny, výročie, vianoce? Načo dostávať darčeky, ktoré sa Vám aj tak nepáčia. Radšej si kúpim sama sebe.
Bude sa mu to páčiť či nie? Najťažšie je vyberanie pre vaše polovičky. Kúpim mu niečo so srdiečkom. Fakt si myslíte že to sa chlapovi bude páčiť? Ale no tak! To že sa mu to páči povie len zo slušnosti a to aby večer neostal naocot. A aby ste mu ešte aj naznačovali, že prestne tie ruže okolo ktorých sme práve prešli sa mi páčia. Zbytočné trápenie. Radšej si kúpim sama a presne to čo chceš. Veď kto ťa môže milovať viac, než ty sama? 



4 komentáre:

  1. Odpovede
    1. žena! daj tľapku ! :D nie nadarmo sme kamarátky :D :D bro :D

      Odstrániť
  2. Ja som už dosť dlho sama a musím povedať, že mi to aj vyhovuje. Veľa ľudí sa čuduje prečo, no ja v tom vidím aj výhody. Samozrejme, nemám pri sebe moju "druhú polovičku", no je to vždy lepšie akoby mal byť pri mne nejaký debil. Navyše robím si čo chcem, kedy chcem a ako chcem :) Nemusím nič nikomu vysvetľovať a nemusím brať ohľad na nikoho iného. No najviac som sa za tento čas naučila spoznať samú seba, čo je podľa mňa to hlavné :)

    Príď na moju stránku zasúťažiť si o nádhernú vôňu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pekný názor :) a musím povedať že máš pravdu :)

      Odstrániť