Menovky

Tag: Song

Ahojte! 


Pred pár dňami som na blogu Original Copy objavila tag, ktorý sa mi naozaj zapáčil. Tak som sa rozhodla že si ho požičiam ( Nikuš ďakujem ), aby som Vám ukázala čo to z výberu mojej hudby, ktorá mi tu hráva deň čo deň. No rozhodla som sa Vám pridať aj pár karegórií.  Dúfam že sa Vám bude článok páčiť.

1. Pesnička, ktorá ťa rozosmeje

Nie je ničím smiešna, ale vždy keď ju počujem tak sa smejem ako blbá, že konečne niekto vyhrabal Little mix.


2. Pesnička, ktorá ťa núti napísať Milujem ťa

Tak pri tomto čísle to bolo naozaj dlhé vyberanie. Po prvé som nikomu Milujem ťa nepovedala a po druhé nechcela som Vám sem dať také klasické i love you skladby. Nech sa páči, niečo z tých zapadnutejších prachom.


3. Pesnička, ktorá ti pripomína domov 

Ničím neopisuje kde bývam, čo charakterizuje môj kraj. Je to spoločná spomienka našej rodiny, keď mamka vôbec nevie anglicky ale snaží sa čítať lyrics. Odvtedy je táto skladba taká rodinná.


4. Pesnička, ktorá ti pripomína detstvo

Ako malá som mala najlepšiu kamarátku, ktorá mala strašne rada všetko čo sa týka Japonska, tak samozrejme som podľahla aj ja. Toto bola aj prvá skladba ktorú, som sa naučila hrať na klavíri a doteraz ju viem.


5. Pieseň, ktorá sa ti páči, no umelca nemáš rada

Nie, nie, nie! Túto speváčku naozaj že neznášam! Neviem prečo mi je taká nesympatická, ale toto je jediná skladba, ktorú si dokážem vypočuť a zaspievať keď ju počujem v rádiu.


6. Pieseň, pri ktorej sa ti páči text

Pani, pani, pani a ešte raz pani! Mamba v tejto skladbe vyjadruje presne môj postoj k chlapom, ktorý si myslia že ženy sú niečo menej a oni sú dominantný. A ten klip k tomu. TOP!  No nie, nie! Chlapi zvyknite si!


7. Pieseň, ktorá ťa ráno prebudí

Táto časť je celkom menná, väčšinou sa týka toho čo mám ako prvé v prehrávači. Na tieto týždne je to táto skladba. Ráno na plné volume a have a nice day! 



8. Pesnička, ktorá ti pripomenie najlepšie kamarátky

Nazvem to najlepších priateľov. A pridám sem viac skladieb, pre každého je to iná skladba. Menovať nebudem a nechcem, ale možno sa v tom spoznajú.







9. Pieseň, ktorá ťa núti plakať 

Silná skladba, silná atmosféra. Túto skladbu nepočúvam, lebo mám s nej vždy slzy v očiach. Neviem prečo, ale proste je to tak. It´s too strong!




10. Pieseň, ktorá ti pripomenie tvoju osamelosť

Už len v samotnom texte sa spieva "zbohom", takže pesnička ako ušitá na osamelosť. Keď niekto odíde z tvojho života, či len dočasne alebo navždy. Goodbye my lover, goodbye my FRIEND!


11. Pesnička, ktorú rada spievaš 

Či spievať vieš alebo nevieš ( toto je môj prípad ), táto skladba je dovolená vždy! Cause in a sky, 'cause in a sky full of stars!! Niet čo viac.

 


A keď niečo "slovenskejšieho"  tam toto ! :D Bež, bež, bež ! :D





12. Pesnička na ktorú rada tancuješ

Je to určite táto skladba! Raz na jednej súťaži som videla na toto tancovať jedného chlapa. Na ten pocit nikdy nezabudnem. Zimomriavky po celom tele, prázdna myseľ a samozrejme celá sála standing ovation. Nepojala som to možno ako väčšina ľudí, nejakým diskotékovým hitom, ale keďže som tanečník tak niečo inšpiratívne.



13. Skladba ktorú si na prvý krát neznášala, ale teraz ju počúvaš stále dokola

Určite na 100% táto. Neznášam všetky rapové veci! Skladbu som nikdy nemala rada keď ju hockto púšťal, hneď som ju prepínala. No raz som objavila blog a youtube channel AnnBlogerKid a už to šlo samo. Snáď aj jedna z najobľúbenejších skladieb.


14. Skladba ktorá ťa charakterizuje

No dobre táto skladba ma necharakterizuje, ale sú v nej určité časti ktoré sú prestne ako napísané pre mňa. Nehľadajte za tým nič konkrétne. "A má láska, je vzduchoprázdná. Skrytý city někde se toulaj! "







15. Skladba, ktorú si mala ako poslednú pustenú v prehrávači

Haha, teraz si o mne nepomyslite nič zlé. Áno je to detská pesnička, a ja mám v prehrávači stiahnuté všetky detské pesničky od Mira Jaroša, pretože podľa mňa sú to najskvelejšie detské pesničky. Naviac sú strašne návykové!





Dúfam že sa Vám tento Tag páčil a budem rada ak my aj vy ukážete aké skladby máte radi.






10 komentárov: